Monday, May 31, 2010

cerita bila??

dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang.

okeh, agak lama menyepi..eh yeke??
tak lah kot...
dengan kisahku yang terkandas di Mersing gara-gara menolong familyku untuk menjayakan kenduru tahlil...
itu saja..hehe.itu citer ari jumaat lepas.
dan abang2 ku tak balik, jadi segala kerja2 yang sepatutnya mereka buat telah tergalas dibahuku pula..sangat penat!!!

alhamdulillah, semuanya sudah selamat..

cerita semalam,,,

mak teman membebel lalu mengajak suaminya dan teman pergi menempah baju raya..
sebab dia cakap nanti kalau lambat2,, nyonya itu sudah enggak mahu menerima tempahan lagi..
owh,,begitu ya..
pergi sana, ukur segala apa yang patut diukur,, dengan abang teman sekali kena bebel sebab datang lambat...dia nak naik kereta sendiri,,sebabnya sebelum tu,,kami,,pergi hantar adik teman ke tempat tuisyen, dan abangku tidak mahu ikut sekali,,lagipun,,kereta sudah penuh.

haha,,tahun ni,,mak teman nak semua pakai baju sama kaler...
warna apa??
rahsia,,
balik2 rumah,,,kena perli dengan abang teman yang sulong,,

along -habis la,,tahun gambar mesti tak cantik.
ibu -kenapa
along -ye la selalu gambar cantik je, dari tinggi ke rendah.tahun ni, tgh2 pulak pendek.
semua kecuali teman - ketawa..
angah - eh, ha'ah laa..dah la yg pendek kat tengah2, lebar pulak tu..
teman - eeii,,jahatnya!!!

mesejnya ialah--->mereka2 nih nak cakap yang teman nih pendek+gemuk!!! eeii,,geram tol..
hampeh sungguh.

cerita hari ni..

hari ni bufday angah..dah tua!!!
umur dia..22tahun dan akan bertunang bulan 6 nanti...

cerita esok..

bufday adikku yang bongsu..
umurnya 12thn,,nak exam daa~
owh,,dapat kek secret recipe,,,
kompem,,teman yang makan..hehe

okeh..tu saja yang nak ditaip ketika ini..

wasalam..


2 sebut-sebut:

ZiErWa zAiNaL said...

kalau sudi komen la entry saya..
rumah sewa

azni_1405 said...

>>zierwa zainal

i Allah. nanti dtg bwk rombongan..
haha