Wednesday, June 23, 2010

erk...wat pe ni??

dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Assalamualaikum wbt.

ouh,,hari yang memenatkan. walaupun juz jejalan dalam rumah, tapi kalau dah otak ni berfikir je..dengan badan2 sekali jadi lemah. macam banyak sangat perkara yang berlaku nih...

--> mesej2+chatting2 ngan umi wa asirah n athirah, huhu, sangat rindu mereka.
--> bual2 ngan ummi aqilah binti haron kat tepon-->kami ada pakatan untuk berfoya-foya minggu depan haha!!
--> ibu ngadu--> nasi kat rumah ni tak laku, takde sapa nak makan.
-->jumpa kinot kat hospital-->wat medical check up
-->jumpa shikin ngan adiknya-->bayar yuran
--> adik sahabatku meninggal-->semoga dia tabah menghadapi dugaan itu...
-->gubah hantaran utk angah tunang-->kak yana nak bagi angah kaler pink, haha,ibu suruh tukar. bio kitaorang yang bagi dia pink.
-->tiba2 teringat zaman sekolah-->sangat rindu kawan2 ku.bilakan kita bisa bertemu??
-->tak tau nak tulis apa kat blog-->tulis je la banda alah nih...

wasalam

3 sebut-sebut:

AmirSyafiq said...

pakatan.berfoya.foya?
astargfirullah.
br.je.meninggal.adik.kwn.tuh.
huu.

~terasa.insaf~

azni_1405 said...

>>amir shafiq

lorh,,nama je pakatan berfoya-foya, tapi g skul la~huhu

AmirSyafiq said...

plz.laa.
amir.sYafiq.eh.